dinsdag 25 juni 2013





In Suriname komen twee organisaties op voor de rechten van de consument. 

Een stichting en een vereniging.

De stichting




De Consumentenbond Suriname stelt zich ten doel de belangen van de Surinaamse consument te behartigen.  De Consumentenbond stelt zichzelf als missie de Surinaamse consument bewust te maken van zijn/haar rechten en dat die consument daarbij op kritische wijze omgaat met het selecteren van producten en diensten die aan hem/haar worden aangeboden.

Zie voor meer informatie:   
http://consumentenbond-suriname.blogspot.com/





De vereniging





De Consumentenkring komt op voor uw rechten. Ik kunt langs komen met uw klacht. De consumentenkring is ook aangesloten bij Consumer International.



De Consumentenkring is een vereniging die haar voortbestaan dankt aan haar leden. De activiteiten (onderzoek, publiceren testen, maatschappelijke belangenbehartiging, etc.) worden gefinancierd uit de ledencontributie. 
Het is dus van groot belang om de ledenstand van de consumentenkring en abonneestand van De Consumenten Kourier op peil te houden. 
Meld je aan in de Koosstraat 5 in Paramaribo.

Leden ontvangen de 

 
«De Consumenten-Koerier»

Voor een persoonlijk abonnement gelieve onderstaande gegevens in te vullen en te retourneren naar POB 1411 Paramaribo of af te handelen bij ons Kantoor aan de Koosstraat 5.


U kunt kiezen tussen verschillende betalingswijzen. Contant betalen mag ook: op het Kantoor aan de Koosstraat 5 zijstraat verlengde Gemeenelandsweg.
Ik betaal voor een jaarabonnement inclusief portokosten SRD 30,00 en ontvang (wijzigingen voorbehouden)
“De Consumentenkoerier” op het door mij aangegeven adres.


Naam: ………………………….....………....................… Tel.: 
E-mailadres: ………………………………………......……………………….
Adres: ………………………………………....………… District: .....

Handtekening: ….........................………………….......... Datum: ............................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten